Oradea


29 Sep
29Sep

AmiEco a avut placerea sa viziteze orasul Oradea. 

Oradea sau Oradea Mare est un oras din provincia istorica Crisana. Este "capitala" judetului Bihor, situata in regiunea de dezvoltare Nord-Vest. Oradea este unul dintre cele mai prospere oras din Romania. Este un oras foart frumos  cu multe monumente de vizitat cum ar fi Cetatea Medievala Oradea.

La Oradea se poate ajunge cu masina,cu avionul sau cu trenul.

 Oradea este unul dintre cele mai curate locuri din Romania pe care le-am vazut.

 De la Oradea se poate merge cu masina pana la Baile Felix.

 Baile Felix sunt perfecte pentru oamenii carora le place sa faca tratamente balneare. Aradul este la o ora jumatate de drum din Oradea. Gastronomia este pe cinste. De la Gulash autentic pana la ciorba de varza; si ca deserturi, sunt placintele, gomboti si multe altele ! 

Oradea are o retea foarte mare de transport comun care permite un aer mai curat si mai nepoluat ! In Oradea sunt si foarte multe parcuri. 

In parc, te poti plimba pe o pista special amenajata pentru pietoni, poti da ture de parc pe o pistabde running, la fel si pentru bicicleta ! 

Oradea este orasul perfect pentru un weekend cu familia si cu prietenii !


Article en français : 

Oradea

AmiEco a eu le plaisir de visiter la ville d'Oradea. 

Oradea ou Oradea Mare est une ville de la province historique de Crisana. Elle est chef-lieu du judet de Bihor, située dans la région de développement du Nord-Ouest. 

Oradea est l'une des villes les plus prospères de Roumanie. C'est une très belle ville avec de nombreux monuments à visiter comme la forteresse médiévale d'Oradea.

Oradea est accessible en voiture, en avion ou en train.  Oradea est l'un des endroits les plus propres de Roumanie qu'on ait jamais vu. 

De Oradea vous pouvez conduire jusqu'à Baile Felix.  Les bains Felix sont parfaits pour les personnes qui aiment faire des soins de spa. 

Arad est à une heure et demie d'Oradea. La gastronomie est à l'honneur. De l'authentique Gulash à la soupe aux choux ; et comme desserts, des tartes, des boulettes et bien plus encore ! Oradea dispose d'un très grand réseau de transports en commun qui permet un air plus pur et moins pollué ! 

Il y a également de nombreux parcs à Oradea. Dans le parc, vous pouvez marcher sur une piste spécialement aménagée pour les piétons, vous pouvez faire des visites du parc sur une piste de course à pied, ainsi que pour faire du vélo ! Oradea est la ville parfaite pour un week-end en famille et entre amis !

Comentarii
* E-mailul nu va fi publicat pe site.